zondag 13 mei 2007

personeelsfeest

Al een tijdje geleden dat ik nog actief op de werkvloer was...maar toch zijn mijn collega's me nog niet vergeten, en vroegen ze of we niet meegingen naar het personeelsfeest. Het leek me wel leuk om al mijn collega's terug te zien, dus waren we van de partij!

Het thema van de avond was 'fout' en we hebben ons dan ook goed fout gedragen ;). Maar we hebben ons zo goed geamuseerd! De sfeer zat er meteen in, er werd gedanst, vrolijk bijgebabbeld en zelfs gezongen (of was het eerder schreeuwen? ;) ).

Het deed me ook wel beseffen dat ik mijn werk en mijn collega's ontzettend mis...en dat maakt dat ik wel een beetje met gemengde gevoelens durf zitten momenteel...maar ik kan mijn kindjes toch zo moeilijk achterlaten...Ik weet wel dat ik op het werk nog steeds geappreciëerd word, en dat deed goed om dat te weten...

Een sublieme avond om nooit meer te vergeten (alhoewel het 's anderendaags wel vree pijn deed, en dan vooral voor het ventje :D)

4 opmerkingen:

Nicole zei

Hi hi, wij zijn gat verbrandt... .
Gelukkig dat de mama erna nog op haar afspraak kon komen;-)
xxx
Nicole

Nadia2270 zei

Da's het eeuwige dilemma, hé Fieke, thuis blijven bij de kids of terug gaan werken... Ik zou het niet kunnen, maar ik bewonder jou dat het jou wel lukt...

Anoniem zei

Ik ben zelf ook blij dat ik terug werk (maar ook dat ik verminderd ben in uren , allee ja normaal toch ;-) ) en Tibe doet het ook goed dat hij bij de kindjes in het Kinderhort is! Maar dat is zoals N. zegt dat kan alleen jij beslissen he! Je doet dat super als TBM !

Inge

fozke zei

ja ik zit er nu toch wel een beetje mee in de knoop, wie had dat durven denken? ;)
Merci voor de reacties :)