maandag 10 september 2007

de drukte begint weer!

Een nieuw schooljaar is weer begonnen, en dan komt er hier ook weer wat meer op het programma te staan. Zo begint volgende week het nieuwe semester van mijn opleiding (lerarenopleiding). Ik hoef maar 1 vak te volgen, maar het is een 6uursvak, dus dat betekent toch 2 avonden per week naar Diepenbeek. En ik vermoed dat we dit semester ook met meer 'huiswerk' komen te zitten, het gaat allemaal wat praktischer worden.

Ik ben EINDELIJK ook terug beginnen sporten, het was hoognodig, en zo ga ik nu dus ook 2 keer per week aerobic volgen, alle spiertjes worden benut, en hopelijk worden de kwabjes (uh) ook weggewerkt. Pauline is ouder als een jaar, het wordt nu toch wel eens tijd dat mijn buikje er niet meer zwanger uit zit (oeps).

Het nieuwe werkjaar van de gezinsbond is ook terug begonnen, en vanaf deze week ga ik met Amelie ook peuterwatergewenning volgen. Dan hebben we de speelgroep nog 1 keer per week, en zo hebben we toch al een goed gevuld programma he. (en dan vermelden we het gewone alledaagse huishouden en kinderanimatie niet eens).

Maar ik kijk er wel naar uit! Dus alé hup we zullen er eens gaan invliegen!

1 opmerking:

Nicole zei

Tja, aan alle mooie liedjes komt een eind hé.
Maar dat wil niet zeggen, dat de actieve maanden daarom geen leuke dingen in petto heeft, zo zie je maar...

Nog een dikke proficiat met de droogte van de dochter;o)

Liefs,
Nicole