dinsdag 23 december 2008

update

tis hier weer stillekes he. Toch maar eens een poging doen voor een update, vooraleer jullie me als vermist willen opgeven.

Er staat een datum op geplakt. Wacht, ik zal het anders verwoorden, ik heb er een datum op geplakt, of we zouden in 2012 nog niet verhuisd zijn. Het weekend van 3 en 4 januari is het zover, dan trekken we met ons hebben en houden terug naar beneden, en hebben we terug RUIMTE!!!

Een deadline betekent natuurlijk de nodige stress, want tegen dan moet het wel in orde zijn. Eigenlijk is het zogoed als in orde hoor, op de deuren na en hier en daar nog een prulleke. Al werd Werner vandaag behoorlijk bleek toen ik zei dat ik wou dat het 31 december volledig in orde moet zijn, zodat ik de 2e januari met mijn poetsmateriaal door het huis kan zwieren. Moet toch te doen zijn?

Plakkers zijn ook zo vriendelijk geweest mij nog extra stress te bezorgen. Ze hadden niet alles even goed afgewerkt en gingen dat dus bij komen werken. Zoals vorige keer weer de nodige moeite moeten doen om die mannen hier te krijgen. En als ze dan hier zijn, vond 1 van de 2 het nog nodig om me grondig af te snauwen, omdat hij niet zag waar er oneffenheden waren (*zucht* Dat zijne collega was komen kijken op voorhand, en toegegeven had dat het niet helemaal in orde was, werd plots vergeten, al was die collega plots wel heel erg stil)
Tja omdat ze dan toch hier waren, hebben ze toch hier en daar wat bijgewerkt, maar na een half uur max. waren ze alweer ribbedebie.

Ik ben daar dus echt ne ganse dag slecht van geweest hoe die tegen mij gereageerd had. Maar soit, ik heb dus een omgangversbod aangevraagd, en ik wil die mensen nooit van mijn leven nog zien.

Maar voor de rest overleef ik het nog (net). Vorig weekend zijn de kindjes gaan logeren, hebben wij de kamer van Amelie volledig leeggemaakt en is de vloer gevernist. En morgen worden de prinsessenbedjes geleverd *juich*
Amelie slaapt dus ondertussen al een paar nachten bij ons op de kamer, en ze is zo gelukkig daarmee :).

Geen opmerkingen: