vrijdag 8 juni 2007

het zonnetje schijnt.

Het zijn weer examens (en deze keer zit ik er ook weer volledig in) en tis warm. Belgenland houdt zich traditioneel aan deze gewoonte.

Dus leek het me wel de gelegenheid om eindelijk het zwembadje terug op te blazen, had ik eigenlijk al veel eerder moeten doen...na de nodige inspanning (tiens, dat duurt zo lang eer dat ding opgeblazen is?) ontdek ik dat er een gaatje in zit. Tot daar het zwembadavontuur. En nee ik ga het niet opnieuw plakken (het was een erg goedkoop zwembadje) maar morgen bol ik meteen richting winkel om een nieuwke te halen (vandaag geraak ik er echt niet meer, programma is volgeboekt).

En dan kunnen we weer het zwembad inploffen. Doet me herinneren aan vorig jaar. Toen was het nog 10° warmer én ik was hoogzwanger. Toen durfde ik zelf ook al eens in het minizwembadje te ploffen. Ik moet eerlijk toegeven: dat was geen zicht. Amelie kon er niet eens meer bij :p
Misschien dit jaar voor een formaatje groter gaan?

Ik moet wel zeggen, van het moment dat ik even durf puffen van de warmte, denk ik gewoon even terug aan vorig jaar. Die zomer heb ik ook overleefd? Dan is dit echt maar een peulschilletje. Voila, tijd om wat verder te gaan zweten :D.

Geen opmerkingen: