vrijdag 1 juni 2007

Miss avonturier

Dat Amelie een avonturierke is, is al langer bekend. Maar volgend mij is ze gewoon de grootste durfal aller tijden.

Amelie mag alleen buiten spelen. De tuin heeft een mooie draad rondom, dus ze kan niet weg...dat hadden we ondertussen al ontdekt dat dit bij Amelie dus niet waar is. Ik laat ze maximum enkele minuutjes zonder toezicht buiten. Maar dat 5 minuten te veel zijn, heb ik vandaagmoeten ontdekken.

Juffer was weer over de draad gekropen. De hele tuin van de achterburen doorcrosst. Er in geslaagd om ginder de draad los te krijgen. Om zo richting straat te vertrekken...

OINK.

Daar zijn ze een huis aan het bouwen, en 2 mannen waren daar bezig. Zien die daar plots een 2jarig blond avonturierke met 3 knuffelteigetjes in de hand...Hij heeft haar teruggestuurd en gezegd dat ze dat niet mocht. Ondertussen had mama ook in het snotje dat Amelie een beetje te ver was, en kwam ik aangespurt...Begint ze te brullen omdat ze tegen haar voeten had gekregen...De bouwman verontschuldigt zich tegenover mij, maar ik vond het juist goed dat hij dit deed...

Misschien moet ik toch eens een leiband gaan overwegen? ;)

Morgen wordt in elk geval de draad verhoogd.

Geen opmerkingen: