dinsdag 26 juni 2007

naar de keuring

De meeste mensen vinden naar de keuring gaan geen leuke bezigheid. Ik alleszins niet. Maar tuutje is 4 jaar geworden, en stond er vandaag een keuringsbezoekje op het programma. 't Was van te moeten, ik had dan ook weer gewacht tot de laatste dag.

Het begon al goed, ze stonden gewoon tot op straat aan te schuiven...mijn goesting verging nu helemaal, maar terugkeren was geen optie. Dus mij maar erbij gewriemeld...Meneertje van de keuring was 'lichtjes' (lees: zwaar) geïrriteerd, dat de helft gewoon op straat bleef staan, en het bleef niet bij 1 persoon uitfoeteren. Met een ongerust hartje ging mijn raampje dan ook open als hij de papieren kwam controleren. Kreeg ik daar de vriendelijkheid zelve op bezoek!! Amai, heb ik dan toch nog steeds mijn charmes van 10 jaar geleden? ;)

Een uur én heel wat regenbuien later, was ik 'al' aan de beurt. Onderzoekje hier, onderzoekje daar. Ik moet zeggen dat ik vlot bediend werd, ik heb niks zelf moeten doen. Woehoe, want ik heb altijd schrik om iets verkeerd te doen :o. De vrouw achter mij had minder geluk, die mocht haar auto zelf verderrijden. Zal dat bij mij over 15 jaar dan ook het geval zijn?

Aangezien ik op voorhand niet naar de garage was geweest, dacht ik dat er wel ergens een mankementje zou zijn...maar nee hoor, ik kreeg een groen briefje, en nog wel een goedkeuring voor 2 jaar!!

*danst uitzinnig van vreugde*

Geen opmerkingen: