maandag 30 juli 2007

Harry Potter: top secret

De laatste boek van Harry Potter is uit. Grote stormlopen naar de boekenwinkels en alle kranten hebben het einde reeds verkondigd ;). Ik vermijd alle berichten, artikels ed over de laatste boek, want ik wil het EINDE NOG NIET WETEN! Ik heb geen zin om het boek in het engels te doorworstelen, dus met een geduldig engelenzieltje (*kuch*)wacht ik op 17 november! Want dat komt de vertaalde versie uit. En dan zal ik enkele dagen niet beschikbaar zijn, want dan lees ik de allerlaatste boek van harry potter. En tot dan wil ik dus het einde niet weten! Ik herhaal: IK WIL HET NIET WETEN! Ik wil het zelf lezen! Dus jullie zijn bij deze gewaarschuwd!

Sinds zaterdag kan ik trouwens de vijfde film ook op mijn palmares schrijven. Dapper als we waren, zijn we om half 11 's avonds de cinemazetel ingedoken en om 1 u waren we weer een filmervaring rijker! Op naar de zesde film. Ze gaan ons toch weer niet zo lang laten wachten, zeker?

Geen opmerkingen: