donderdag 13 december 2007

hoesten, hoesten en nog eens hoesten

Nee hoor, de ziekenboeg is nog steeds niet verdwenen. Nog volop aan de gang.

Pauline blijft vooral het zorgenkindje op dat gebied. En dan vooral haar hoesten 's nachts wat we maar niet weggewerkt krijgen. Dit is echt al maanden aan de gang, en nu bereikt het weer een toppunt. De dokter schreef dan altijd iets voor om de slijmpjes op te drogen. De 1e keer hielp dat voor 2 weken, de 2e keer minder en de 3e keer zelfs niet. De dokter stelde voor om eventueel dan maar een AB-kuur te doen, ik ben nog even aan het twijfelen.

Van een vriendin heb ik nu een speciale luchtbevochtiger voor baby's geleend (wij hadden zo'n simpel modelleke voorzien, maar dat hielp dus niet). Ik ben hem nu aan het uittesten. (Ok, ik hoop stiekem op een wondermiddel, maar we zullen wel zien...)Als dit haar blijkt te helpen, kopen we uiteraard zelf zo'n ding (en amai, dat is nogal iets groots, zeg)

Ik kon het echt niet meer aanhoren, die meid ligt telkens hele nachten te hoesten, ik vind dat toch zo zielig. + ik lig er nog eens wakker van ook he. En voor haar nachtrust is het ook niet ideaal. Deze nacht ben ik gewoon opgestaan, en ben ik haar bed terug wat gaan omhoog zetten. Dan kunnen die slijmpjes niet zo snel naar boven komen. Het hielp niet.

Dus nu hoop ik op het wondermiddel de luchtbevochtiger. En anders zal het toch AB worden.

Amelie is ondertussen ook weer ziek en haar oog is volledig ontstoken...het houdt echt niet op hier. Ik vrees dat we tot de lente gaan moeten wachten.

1 opmerking:

Anoniem zei

hopelijk haalt dat masjien iets uit... hier zitten ze ook aan de ab...