donderdag 13 december 2007

pratertje

Pauline praat echt al erg goed (dit in tegenstelling tot Amelie, die op die leeftijd zich vooral bezighield met op tafels te klimmen ed). Ik ben begonnen aan alle woorden op te schrijven die ze kon zeggen,maar ik ben er maar weer mee gestopt omdat ze echt elke dag weer een woord lijkt bij te leren (ik zat toen aan 35 woordjes!! :))

Het is zo schattig hoe ze alles zegt.
Sinds kort kent ze ook het woord 'hebbe'. (ik denk dat dit de start van haar puberkuren waren) en dat woord horen we dus erg veel.

Maar zelfs paraplu en pindakaas worden al vermeld. :D

3 opmerkingen:

inge zei

Leuk! Koerselsbloggendvolk!

Ik ben niet "echt" van Koersel, maar van Stal...

Eentje om te blijven volgen ;o)

Hoe ben je bij mijn blog uitgekomen?

fozke zei

Nee ik had het al ontdekt dat je van Stal was, maar tis in elk geval in de buurt he ;)

Ik had op google 'gezinsbond koersel' ingetypt en toen kwam ik op jouw blog uit. Al een oud berichtje, dat je voor de eerste keer een babysit had gevraagd ;)

En idd, jij ook eentje om te volgen :D

inge zei

De wereld is oh, zo groot, maar ook vaak zo klein he. Jou meiden hebben zo guitige snoetjes! Die ga ik alvast herkennen, moest ik je tegenkomen ;o)

Waar gaat Amelie naar school?