donderdag 2 augustus 2007

bio versus adoptie

Nu wordt het toch wel eens dringend tijd dat ik ook hier onze keuze omtrent onze gezinsplanning ga neerschrijven...zo is meteen heel mijn fanclub (*kuch*) op de hoogte.

We gingen een kindje adopteren en we staan hier eigenlijk nog steeds achter...want wat is er mooier dan een kindje een nieuwe kans geven...en we zagen het helemaal zitten.

Met 1 ding had ik echter geen rekening gehouden, en dat waren mijn hormonen. En zoals sommigen onder jullie wel weten, daar heb ik er nu eenmaal te veel van ;). Die hormoontjes zeiden me dat ik ook nog eens graag zwanger wilde zijn, dat leventje in mijn buik voelen, een eigen kindje op de wereld zetten...en dat met alle liefde opvoeden! Eerst kon ik die hormoontjes nog wel negeren, want nee hoor, wij hadden toch de mooie keuze gemaakt om een kindje te adopteren, dat geef je toch niet zomaar op?

Maar die hormoontjes werden steeds krachtiger en krachtiger en werd het dus dringend tijd voor een mama-papa vergadering. En ik kan je verzekeren, er zijn er heel veel geweest.

Tijd dus om eens alle mogelijkheden te overwegen. En tijd om eens na te horen hoe het zat met onze procedure. Een maatschappelijk onderzoek wordt gedaan naar de gezinssituatie waarin je je nu bevindt. Komt er een gezinslidje bij, moet je in principe opnieuw beginnen...en daar hadden we dan ook weer geen zin in, dus hebben we momenteel de procedure op 'pauze' gezet...want het leek ons toch het beste dat we eerst ons biologische gezin af wilden hebben, vooraleer er een adoptiekindje zou komen.

Dus als de natuur ons nog steeds zo gunstig gezind is als de 2 vorige keren, komt er eerst nog een brusje bij! Maar vooraleer jullie allemaal enthousiast beginnen vragen: "en? en? en?" zal ik er maar bij vertellen dat het nog niet voor meteen is. Ons huisje moet echt wel eerst af zijn, en zo vlot als het vooruitgaat (NOT) zal dat ook nog wel even duren...Maarreuh... wordt vervolgd :)

Dit maakt dan ook dat er niet veel meer aan te vullen valt op onze adoptieblog op dit moment, en deze zal dan ook van het net verdwijnen...als we het terug opstarten, laat ik het zeker meteen weten ;)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

een moedige beslissing,zo lijkt me.want jullie stonden toch al een eind in de procedure,he!!

in elk geval,waar het kindje ook vandaan komt,liefde zal het vzeker niet tekort komen!

De familie B-P zei

Straffe zaken en waarschijnlijk een moeilijke beslissing.
Maar van 1 ding zijn jullie zeker ... er komt er nog eentje bij ;-)
En ik blijf jullie avonturen volgen hoor, hihi :-)