vrijdag 17 augustus 2007

Welkom Yira en Behonegn!


Vorige week vrijdag was het voor mij al vroeg dag! Om 6 u mocht ik eruit, en dat ben ik toch niet meer gewoon. Maar om kwart voor 6 lag ik al klaarwakker te wachten op het seintje dat ik moest opstaan (maar zeg nu zelf, vrijwillig een kwartier vroeger opstaan, daar moet je toch gek voor zijn? :D)

Het was 'zaventemmers'dag. Yira en Behonegn kwamen thuis vanuit het verre Ethiopië. En daar wou ik erg graag bij zijn. De aanwezige kinderen stonden trots te wachten met hun spandoek (het wachten duurde wel wat lang) en daar waren ze dan! Yira, samen met zijn trotse mama en oma, en Behonegn samen met trotse ouders én zus!

Wat er dan door je heengaat, is een onbeschrijflijk gevoel. En ik stond dan nog aan de andere kant...ik ben echt blij dat ik het eens heb mogen meemaken.

Welkom Yira en Behonegn! Maar ik heb al gelezen dat jullie het erg goed doen!

Geen opmerkingen: