woensdag 15 juli 2009

Lukasje groeit

Ja dat ventje, 2 maanden is hij al. En ik zie hem bijna groeien. Vandaag mochten we nog eens Kind en Gezin binnenspringen om te ontdekken dat hij al 61 cm groot is!!!! 't Zal wel zijn dat die 56kes nie meer passen (en ik maar weigeren om een maat groter uit te halen...) 5kg550 weegt hij al. Ja hij eet dan ook wel goed. Ik blijf het toch altijd fascinerend vinden dat mijn kleintjes zo goed opgroeien, met enkel en alleen die mamamelk. Volledig dankzij mijn melk. Alé het is toch iets om trots op te zijn, ja toch?

Voor de rest doet hij het prima, maar dat wisten we al natuurlijk. 'Heeft u nog vragen, mevrouw?' 'nee'. (elke keer opnieuw datzelfde gesprek :o )

spuitjes gehad. Ocharm 't manneke. Het leek even of hij ging erin blijven. Maar van het moment dat ik hem terug opnam, was het ok. Net dan dondert Amelie van hare stoel, en beslist Pauline om ook gepakt te willen worden (hoe zat dat met die voorbeeldige kinderen?) maar Lukasje was getroost!

Ze worden toch zo snel groot...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vond dat ook altijd zo geweldig dat ze alleen groeide op mijn melkje...

Kim zei

zeker weten dat je terecht trots mag zijn op je mamamelk! ik genoot daar echt de volle 6 maand van en moest met spijt in het hart stoppen.

spuitjes zijn idd niet fijn, onze Arne heeft daar altijd veel last van :-(