dinsdag 27 januari 2009

24 weken en 4 dagen

Zo ver ben ik alweer in mijn zwangerschap! Wat vliegt de tijd toch weer veel te snel!
'Broertje' doet het prima daar in mijn buikje. Hij schopt er ondertussen goed op los, maar het blijft toch puur genieten!
Hij begint ook altijd te dansen van het moment dat ik in mijn bed lig 's avonds. Ik heb wel alvast de afspraak gemaakt dat hij dat mag zolang hij in de buik zit, maar van 't moment dat hij eruit is, dan braafjes verder moet blijven slapen (hopen mag he :-))

Ik zit nu echt wel in de goeie periode van mijn zwangerschap, al merk ik wel dat een derde zwangerschap toch nog wel wat zwaarder is dan een tweede. Tja, die 2 van mij houden me dan ook wel goed bezig he :D.

Ik heb al een ferm buikje, dus dat belooft weer voor als ik hoogzwanger ben. De opmerkingen 'tis toch gene tweeling' of 'das voor elke moment zeker', blijven voorlopig nog uit, maar ik bereid me alvast voor.

Wat voorbereidingen betreft, heb ik nog niks gedaan. Grrrmbl. Maar soit, ik heb al ideetjes voor de doopsuiker en het geboortekaartje, da's toch al iets. Ne naam zal weer geen eenvoudige bevalling worden. We zijn erin geslaagd een lijst van 11 namen te creëren, maar nu de juiste er nog uit pikken he.
Aan de kinderkamer kan ik pas beginnen als de vloer gevernist is, maar ventje is nog steeds aan het genieten van zijn welverdiende weekendjes (wat ik heel goed begrijp, na al die verbouwdrukte) dus daar moeten we nog even op wachten.

Maar alé, tegen mei zal alles wel weer in orde zijn, hoor! Nu eerst nog wat genieten van mijn zwangerschap, die niet té snel mag voorbij zijn. Ik ben nog niet klaar om afscheid te nemen van mijn zwanger leven ;-)

Geen opmerkingen: