vrijdag 8 mei 2009

39 weken!

Alé vanaf nu begint het echt spannend te worden! De grote vraag is nu 'wanneer wanneer wanneer zal ons zoontje beslissen ons gezinnetje te verrijken?' Ik word er helemaal nieuwsgierig van!

Nu ben ik wel het typetje dat zo rond de datum bevalt, dus ik vermoed ergens in de loop van volgende week (dit weekend zou ik graag nog overbruggen, maar door zo'n dingen te zeggen, blijft hij waarschijnlijk extra lang zitten? :p), maar het blijft afwachten natuurlijk!

Hij is wel wat naar beneden aan het kruipen (ik voel het serieus!!!) en mijn waggelpasje wordt minder sexy met de minuut, en mijn bekken beginnen ook wat tegen te steken, maar kom, voor 39 weken zwanger te zijn, fiets ik nog steeds met de meisjes naar 't school, dus klagen mag ik niet.

Gisteren heb ik alvast vervroegd mijn examen photoshop mogen doen, vandaag nog eventjes de laatste dingen 'shoppen' voor ons klein lief zoontje, zaterdagavond nog eens een uitje als koppeltje (want dat is dan weer even gedaan) en op zondag moederdag mag ik uitslapen (heel belangrijk ;)) En vanaf dan is mijne agenda LEEG!!!

Hoe zou een jongetjescreatie van ons er toch uitzien? Binnenkort zullen we het weten!

3 opmerkingen:

inge zei

Haha, het fameuze kokosnoot-gevoel. Alsof er een kokosnoot op de "uitgang" zit te duwen. Oja, 2x ook meegemaakt!

Aftellen maar! Een vriendin van mij is vandaag 42 weken...ze moest vandaag terug op controle, ben eens benieuwd of daar al vordering is ook...

mamavan2kapoenen zei

veel succes

bichke zei

veel succes in ieder geval. je zal zien een zoontje is echt ook wel leuk, kan natuurlijk niet meespreken van een meisje want dat heb ik (nog) niet. dat zal er misschien nog wel van komen, ben nog altijd aan het twijfelen.