dinsdag 5 mei 2009

mama's in de klas

Deze week is het mamaweek in het klasje van Amelie. Alle mama's die willen mogen dan eens een keertje een voormiddag mee komen begeleiden in het klasje! Daar zei ik geen nee tegen natuurlijk. En vandaag mocht ik dus bij Amelie in het klasje blijven :-).

Echt super om eens te doen! Het kringgesprek 's morgens, een activiteit mee begeleiden, het eetmomentje, de speelmomentjes, en het afsluiten van de voormiddag. Amelie vond het geweldig dat ik er bij was, maar deed gelukkig wel gewoon zoals ze anders ook deed. Zo kon ik haar eens in volle actie bewonderen. En ze trekt goed hare plan, ons meisje :-). Ze werkt trouwens heel zorgvuldig en nauwkeurig aan haar knutsel- en andere werkjes, en dat vind ik toch wel heel bewonderenswaardig. (nu niet om te stoefen, maar haar verfwerkje was 1 van de mooiste :o, of is dat nu eigen kind schoon kind ;-))

Maar 't is toch ook wel een bende bijeen, en een drukte. Heel verschillende karakters tussen de kindjes. Ook qua niveau heb je eigenlijk toch wel grote verschillen. Brave en minder brave kindjes.

Ik vond het heel fijn om te doen. Al was het toch ook wel supervermoeiend (de buik zal er ook wel voor iets tussen steken, en dan op zo van die kleuterstoeltjes gaan zitten :o)
Nog heel even genieten van de rust, vooraleer ik de kadees weer van 't school ga halen ;-)

2 opmerkingen:

Katja zei

Awel, dat zou ik nu ook eens heel graag willen doen. Ik zou Yane zo graag eens bezig zien in het klasje.

Maar ik moet wel zeggen, chapeau voor jou hoor! In hoogzwangere toestand tss. al die kleutertjes.

Veel succes nog met de laatste loodjes!

Katja

. zei

oh zo tof :)

--wel een beetje jaloers hoor nu---