maandag 1 oktober 2007

het allereerste stapje is gezet!

Namiddag waren we ergens op bezoek en Pauline was hevig met de poppen aan het spelen. Het salontafeltje staat daar niet zo ver van de zetel. En opeens liet ze de tafel los en zette ze 1 stapje los en dan pakte ze de zetel vast!!!! Juffer had het helemaal niet door, maar mama had het wel gezien. Jeeei, het eerste stapje is gezet. Ze is er nochtans absoluut niet mee bezig, maar ondertussen heb ik wel terug hoop dat het toch nog voor dit jaar zal zijn ;)!

's Avonds hebben we dan nog eens een oefeningetje geprobeerd. Papa had Pauline vast en ik ging een meter verder zitten met mijn armen wijd open. En ja hoor, weer zette ze dat 1ne kleine stapje om dan in mijn armen te vallen!!! OOOOOOH!!! Toen had ze het echter door, en toen we het nog eens wilde proberen, liet ze zich maar gewoon voorover vallen (gelukkig hebben ouders goede reflexen ;)) Dus als ze er zich niet van bewust is, lukt het, maar oh wee als ze het zelf door heeft...

Zo wilt ze ook niet aan 1 hand stappen, dan kijkt ze altijd heel verontwaardigd naarboven waar dat 2e handje blijft...maar gezegd is gezegd, ik heb nog hoop (haha)

1 opmerking:

Anoniem zei

Proficiat!!!

"A small step for Pauline, a giantly for mankind" ;-)

De volgende stapjes zullen weldra volgen ...

pépé