vrijdag 12 oktober 2007

de vloek op mijne afwas

Volgens mij rust er een vloek op mijne afwas. Het is namelijk zo, dat elke keer als ik aan de afwas begin, ik wel onderbroken word. Meestal door die 2 kleine dametjes weliswaar. Pauline die dan plots heel humeurig en zeurderig wordt. Amelie die erg dringend naar de WC moet. Pauline die mijn benen dan uiterst interessant vindt om aan te gaan hangen. Amelie die de gang inglipt om naar boven te trekken (met Pauline er razendvlug achteraan)...Noem maar op. Meestal heb ik mijn handen net in het water gestoken of ze zijn daar. Gek he?
Het hoeven niet altijd de dames te zijn ('slechts' 99 % van de keren). De telefoon of de deurbel gaat ook meestal net dan.

Dus een vloek op een taak die ik toch net zo graag (NIET) doe. Ik weet maar 1 oplossing te bedenken: een AFWASMACHINE! Ja, ik snak ernaar...Misschien deze avond ventjelief er nog eens aan herinneren om mijne blog te lezen :D

Maar realistisch dat ik ben (jawel!!) weet ik dat het nog niet voor meteen zal zijn, aangezien de keuken nog helemaal gaat opgebroken worden en we tijdelijk in een zelfingeengeklust-zoeenvoudigmogelijk-metnietalteveelmogelijkheden-duszekerzonderafwasmachien-keuken gaan hebben. Dus nog even geduld (tiens, staat dat in mijn woordenboek?) GEDULD GEDULD GEDULD. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

Geen opmerkingen: