maandag 22 oktober 2007

ne GPS

Na een afwasmachine, heb ik nog een ding gevonden om op mijn wensenlijstje te zetten: ne GPS! (nee hoor ik vraag niet veel *kuch*)

Zaterdag moest ik naar een dorpje in de buurt van Rotterdam. Zonder vent. Met dochters. Alleen bij de gedachte al brak het angstzweet me uit. Maar na eens lief te lachen naar schoonbroer mocht ik zijne GPS lenen, en voelde ik me al iets zekerder.
De heenweg lukte heel goed. Het zonnetje scheen, en Amelie speelde mee voor GPS: 'rij de snelweg op'. Maar na even toeren zijn ze allebei in slaap gevallen (wat een wonder!!)

De terugweg was iets minder. Het was kwart na 7 's avonds en de meisjes waren moe. Maar het was nog 1,5 uur rijden. Slapen? Nee hoor we wachten tot we in ons bed steken. Dus heeft Pauline het maar op een brullen gezet, en 5 minuten voor aankomst is ze in slaap gevallen.

Gelukkig had ik de GPS om mij de weg te wijzen...

2 opmerkingen:

Unknown zei

Da staat hier ook op de verlanglijst ;)

Anoniem zei

heel braaf zijn hé Fieke ;) Misschien dat de Sint dan nog eens aan jou denkt ;)