donderdag 18 oktober 2007

opdrachtjes doen? No way!

Elke woensdag gaan Amelie en ik naar de peutergewenning in het zwembad. Juf Tessa zegt dan de opdracht en het is de bedoeling dat wij die dan braaf nadoen. Wat de meeste kindjes dan ook met veel enthousiasme doen. De eerste lessen werkte Amelie ook goed mee. Maar daar heeft ze het nu wel even mee gehad, en begint te protesteren. Opdrachten uitvoeren? Nee hoor ik doe wel een beetje tegenstrijdig, zie je ze denken...Nog 2,5 week en ze mag naar school. Ik heb al compassie met de juf ;). Ik ben erg erg benieuwd hoe dat gaat meevallen.

Sommige opdrachten doet ze wel, oef, toch niet altijd dwars :D. Het leukste vindt ze nog als ze zelf rond mag stappen in het zwembad.

1 opmerking:

Anoniem zei

"Ik weet wat ik wil!" Wat wil je met een meid van 2 in huis...
Fijn, die zwemlesjes!
En Amelie, flink oefenen hé!