woensdag 14 november 2007

en ze is...

nu echt vertrokken! Ze heeft de smaak voor het kleuterklasje echt te pakken! Deze morgen spurtte ze over de speelplaats naar het klasje, mama kon ze amper bijhouden (met Pauline op de arm). Jasje aan de kapstok, boekentasje in het rekje, muts en sjaal in de bak, vrolijk lachen naar de juf (haar nieuwe heldin) en dan meteen aan het raam gaan staan om te wuiven naar mij. Dus dan vertrok ik maar naar buiten he :D. Enthousiast wuivend en ik had mijn rug nog niet gekeerd en ze begon ijverig te spelen. Zo is het echt een plezier ze naar school te brengen.

Na 1,5 week voelt ze zich een echt kleutertje. Al moet ik het zelf zeggen, da is toch nie slecht he?

2 opmerkingen:

Kim zei

bij lander is het hetzelfde, de 1ste week wenend achter gelaten en nu kan het niet rap genoeg gaan

Anoniem zei

Superflink van je meisje