dinsdag 13 november 2007

Onze flinke kleuter!

Vorige week eindigde een beetje in mineur. Deze week is echter opperbest gestart voor onze flinke kleuter.

Ze is er namelijk in geslaagd een deal te sluiten met de juf. Als ze verplaatsen van ruimte, dus naar WC gaan, of naar de speeltijd, mag ze aan de hand van juf mee. En dat werkt prima! Ze vindt het super. Straf he, ze is er weer in geslaagd :D

Gisterenmorgen was moeilijk. Ze weende net niet. Ze bleef nog even aan mijn been hangen. Juf heeft haar dan bij haar genomen...'s Middags stond ik, afvragend hoe het geweest was, te wachten aan de poort. En Amelie...die kwam superenthousiast aangelopen (aan de hand van de juf weliswaar). Juf stak een dikke duim omhoog, en Amelie riep 'ik heb fijn gespeeld'. Zalig, om ze zo mee naar huis te nemen.

Deze morgen was ze ook enthousiaster. Ze ging nu aan het raam staan, om vrolijk springend mij uit te wuiven. En ook deze middag kwam ze vrolijk op me afgelopen.

En toen...zei ze, toen we aan het eten waren:'ik ga niet slapen, ik ga terug naar het klasje'. Na zo'n 800 keer (OK dit is lichtjes overdreven ;)) nagevraagd te hebben, om zeker te zijn dat ze dit echt wel wou, kon ik ze terugbrengen naar het klasje. Er waren maar 5 kindjes, dat is dus ook wel eens leuk voor haar he.

En ze begon meteen te spelen, het was terug zoals die eerste ochtend, geen tijd om afscheid te nemen. Dit had ik echt nog niet verwacht, maar ik ben zo blij dat ze het nu al zo fijn vindt! Ik ben benieuwd hoe deze namiddag verlopen is (nog een uurtje en ik mag ze al weer gaan halen)

Jaja aan de hand van juf, dat kan wonderen verrichten!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi eventjes niet hier komen kijken en merk dat ik veel achter ben.
Op de eerste plaats ene dikke proficiat(wel wat laat)voor Werner!!!!
En eigenlijk ook een dikke proficiat voor Amelie,wat wordt het toch al een grote meid.
groetjes
oma els