donderdag 1 november 2007

verhuis!

Jaja als alles verloopt zoals het zou moeten, verhuizen we zondag. Niet naar een ander huis, maar naar een ander verdiep! De kamers zijn zo goed als af op het eerste verdiep, en dat zal dan tijdelijk (ongeveer een jaar) ons appartementje moeten worden (tweede verdiep ook, daar slapen wij + Pauline + dressing). In februari kunnen de werken aan het gelijkvloers dan beginnen. Daar moeten nog heel wat voorbereidingen getroffen worden, vandaar dat we nu al naar boven verhuizen (eigenlijk hadden we al eerder boven willen zitten, maar soit 'lang leve de verbouwingen' zeker?).

Vandaag heb ik de keuken al leeggemaakt. De 2delige (rot)keuken die we nu hadden, mocht dan wel heel onpraktisch zijn, er was wel veel opbergruimte. Ik had maar liefst 13 kastjes om alles in op te bergen. 1 miniem deel van de keuken wordt nu naar boven gebracht voor onze tijdelijke keuken, en daar moet ik het doen met 3 kastjes! Aiaiai. Dat noemt men dus 'selectief' zijn, 1 van mijn beste eigenschappen (kuch kuch). Maar ik hoop er in geslaagd te zijn, ik heb nen hele hoop de kelder in getast (die nu dus al boordevol zit, waar moet de rest dat we niet kwijtgeraken naartoe?) en hoop dat wat ik heb overgelaten effectief kwijtgeraakt in 3 kastjes.

Ventjelief en schoonbroer zijn nu bezig met de keuken naar boven te tasten (oh jee, nu kan ik enkele dagen niet koken, hoe erg) en dan zullen we wel weer zien!

En de volgende dagen ga ik proberen de kelder nog wat voller te proppen, he! Wens me misschien toch maar succes ;)!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja Sofie dat zal even wennen zijn,denk maar dat het wondermooi wordt.
Liefs oma els