donderdag 1 november 2007

terug ziekenboeg...(2)

Ja het buikgriepvirus heeft ons weer goed te pakken gehad deze keer. Vooral Amelie was groot slachtoffer. Heel de zaterdag nog liggen overgeven, 's nachts ook. Die nacht heeft Pauline ook overgegeven (waren Amelie haar bed aan het proper maken, toen Pauline ook begon te wenen omdat ze overgegeven had, we kwamen even handen te kort, zeg!) Zondag viel het dan wel mee, alles bleef netjes binnen. De nacht nadien was ventjelief het slachtoffer van dienst en tegen de morgen begon Amelie ook terug over te geven. Maandagvoormiddag was zij erg slap en was ik wel weer een beetje ongerust, maar toen is ze goed beginnen drinken, en bleek het ergste toch wel over te zijn! Ventjelief was ook wel wat slappekes, maar het ergste was toch door.

Bij mama heeft de buik alleen maar wat 'gegrommeld', maar de buikgriep is niet doorgebroken. Om volledig tegendraads te doen, heb ik dan maar sinusitis en bronchitis gekregen...nog niet helemaal genezen. Hoest nog als een ketter, mijn stem klinkt nog heel 'sexy' hees, en de kop zit vol snot! Maar dat overleven we ook wel weer!

1 opmerking:

Marleen zei

LOL, zit ik op google te zoeken onder 'snot' en 'hees' (mijn symptoen voor de moment *roloog*) en ik kom hier uit *plat*