maandag 19 november 2007

stappe stappe stappe

Ja hoor, ik kan eindelijk het heuglijke nieuws komen melden. Na meer als een maand wel te kunnen stappen, maar niet te willen, heeft ze vrijdag plots beslist dat het nu toch wel eens tijd werd om het kruipen achterwege te laten (of toch zo goed als). Met de handjes mooi de lucht in, vertrok ze plots. En ze kent meteen alle kunstjes! Ze kan hindernissen ontwijken, halverwege haar wandeling stoppen en omdraaien...Dus Pauline is vanaf nu echt wel officiëel een stapperke!

5 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

whoeehoe voor pauline!!!



(enne,wasdahierbovenmij?)

Anoniem zei

yeeeee super Pauline, de world is yours !

fozke zei

ster, blijkbaar heb ik zelfs spaanse fans, haha! Ik heb het maar verwijderd, omdat ik er toch geen moer van versta, en ik denk dat ze probeerden reclame te maken. Nie op mijne blog hé ;)

NIENTJE zei

joepie voor pauline! En mama begin maar crossen!