zondag 20 april 2008

receptie mét wijn

Gisterenavond was er een receptie van de gezinsbond, van de fusie van onze gemeente. Wij wilden wel eens even gaan klinken op het nieuwe jaar (jawél).
De drankkeuze was niet echt mijn ding (ik drink geen pepsi :o) dus beperkte ik me maar tot wijn. Maar de wijn was lekker en ging vlot binnen...

Er was een leuke quiz georganiseerd, en onze afdeling heeft overduidelijk gewonnen (yippie) en we kregen lekkere chocolaatjes voorgeschoteld. (njammie) Ik was zelfs een quizvraag :D (in welke afdeling zit het jongste bestuurslid? That's me dus!!)

De receptie was tijdig afgelopen, en we hadden ons voorgenomen ook braaf op tijd naar huis te gaan. Helaas helaas, we waren erg vrolijk van de wijn en beslisten nog even door te gaan naar ons jeugdhuisje.

En ik moet toegeven, we waren een klein beetje...bezopen :o. Maar het was erg gezellig en we hebben ons supergeamuseerd! Om 1 u kon ik het ons mama echt niet meer aandoen, nog langer te laten babysitten, en keerde ik naar huis. Ventje kreeg ik niet mee...de paljas ;). Geen idee hoe laat hij thuisgekomen is (ik heb hem niet gehoord) en hij weet het zelf ook niet meer *hmhm*. t Zal daar nog gezellig geweest zijn, denk ik.

Hoe we ons deze morgen voelden, zal ik maar niet vermelden, al moet ik zeggen dat het beter meeviel als verwacht.

En we hebben ons weer voorgenomen brave huismussen te worden ;)

Geen opmerkingen: