vrijdag 22 augustus 2008

en we bleven maar bosbergen!

Omdat het gezin dat ik had leren kennen nog een weekje langer in de Bosberg verbleef, en het toch vlakbij was, hebben we deze week nog enkele keren afgesproken.

Dinsdagnamiddag zijn we samen naar Hasselt getrokken, en daar mocht ik voor gids spelen. Maar ik moet bekennen dat ik in Hasselt niet veel meer ken als de winkelstraat *bloos*. We hebben dus wat gezellig rondgewandeld (en probeerden de 4 grootste kinderen ons te laten volgen, wat soms toch wel een avontuur was...), kerkje bezocht, ijsje gegeten. Als afsluiter wilden we naar het jenevermuseum gaan, maar omdat we te lang hadden rondgetaffeld, waren we te laat. Tja dat werd dan weer een terrasje :D.

Woensdagavond was het karaoke in de bosberg, en ik had ondertussen al spijt dat ik dat vorige week aan me had laten passeren (aangezien ik toen nog het brave voornemen had elke avond eens op tijd in bed te duiken) Dus ging ik dat deze keer maar weer goedmaken. En of ik het goedgemaakt heb! Eerst heb ik de andere mensen even de kans gegeven om wat te zingen, maar rond half 12 liep het daar een beetje leeg (alleen K en J, (de ouders van 3 dus), ikke en nog een bende van het personeel waren daar.) Maar vanaf dat moment werd het alleen maar supergeweldig! Ik heb echt uren aan een stuk zitten zingen (lees kwelen) samen met het personeel of met K en J. K (de mama) hield het om 1 u toch maar voor bekeken, en dan zijn wij nog wat verder blijven kwelen. Na dat we alle liedjes zo'n 2 keer gezongen hadden (lol) zijn we maar gewoon beginnen dansen. En toen was het plots half 4 (heeeeeeeeeeeelp) en moest ik toch wel heel erg dringend naar huis toe. Maar ik heb me echt supergoed geamuseerd en dat heeft me ontzettend deugd gedaan.

's Anderendaags deed het eigenlijk nog niet al te veel pijn. Een beetje hoofdpijn en een gevoelige maag, maar voor de rest voelde ik me best nog fit.
En namiddag trokken we terug naar de Bosberg :D, om het deze keer officiëel af te sluiten ;). De meisjes hebben ginder nog zoutdeegfiguurtjes gemaakt (en wij zaten zoals gewoonlijk op het terras), daarna zijn we nog gaan zwemmen, en zijn we nog eens blijven mee eten. Daarna nog even op de trampoline en in het speeltuintje, en toen was het tijd, om deze keer écht voor de laatste keer, naar huis te keren.

De meisjes waren stikkapot en hebben me deze morgen verwend door tot half 10 te slapen.

En zo zijn we nog maar slechts een weekje van het nieuwe schooljaar verwijderd! Ongelofelijk zeg! Nu moeten we stilletjes uit het vakantietempo zien te kruipen en terug naar het schoolritme toe te werken. Want dan moeten de meisjes een uurtje vroeger het bedje in en ook terug vroeger het bedje uit (en de mama dus ook :o)

Geen opmerkingen: