dinsdag 19 augustus 2008

oppasprobleempje

Club 9. Ons jeugdhuisje waar we nu nog af en toe naar toe gaan. Waar alles voor ons begonnen is. Waar we uren (en drank) versleten hebben. Als je aan club 9 denkt, denk je ook aan den Rudi. En den Rudi is er na heeeeel veeeel jaren trouwe dienst weg, en houdt 30 augsustus zijn afscheidsfeestje. En daar willen we dus aboluut bij zijn.

Omdat dat wel eens een hevig feestje kan worden (en dus laat), wilden we de meisjes ergens laten slapen. Zodat wij 's morgens onze roes konden uitslapen...

We hadden gedacht aan ventjes ouders. Daar zijn ze nog al eens geweest en die kennen ze. Maar vandaag kreeg ik telefoon van mijn schoonzus (zij woont in Holland) dat zij daar naartoe gingen (gaan ook naar dat feestje), en dat zij daar bleven slapen, samen met zoon, en dat wij daar dus niet terecht konden. Tja...

Dan maar andere hulplijnen zoeken.
Ons mama heeft de vroege dit weekend, dus dat gaat niet.
Mijn broer heeft een feestje dan, dus dat gaat niet.
De mama van mijn petekindje heeft ook een feestje dan, dus dat gaat niet.
Andere schoonzus zag het niet zo goed zitten, dus dat gaat niet.

Een uur later, en 4 telefoontjes later, en mijn hulplijnen waren op. Je kan dat toch ook niet zomaar aan iedereen vragen om je kids te laten slapen...

Dus dat wordt toch ne babysit en zondag morgen pijn lijden, vrees ik. Want ik kan geen andere hulplijnen meer bedenken.

Aaaaaaargh

Geen opmerkingen: