maandag 4 augustus 2008

kinderloos (2)

Donderdagavond hebben we de meisjes dus naar oma en opa gebracht. We hebben ze wel nog zelf slapen gelegd (anders moest ik ze te lang missen :D)
Daarna zijn we bij vrienden ene gaan drinken. Ik wilde er wel niet te laat inliggen, want 's anderendaags was het werkendag ;).
Rond kwart voor 12 reden we naar huis, en toen had ik toch wel even een onbehaaglijk gevoel. Sliepen onze meisjes goed? Lagen ze nu echt niet in hun eigen bedje en wij sebiet wel...Maar soit, we zijn dan maar eens met veel lawaai gaan slapen, wat we anders nooit kunnen.

's Anderendaags ben ik er gewoonweg in geslaagd om om 5 voor 8 op te staan (vroeger als de andere vakantiedagen, als de uks in huis zijn) Wat was ik trots op mezelf :D.

En dan ben ik er ingevlogen. Alles opgerommeld, heel het huis (ale ja ons appartementje ;) grondig gekuist. Ik was echt content na afloop. En ik moet bekennen dat ik vroeger, voor de kindjes er waren, over zoiets een heel week zou doen (tja ik ben nogal een gezapige :o) Maar nu is het eerder van doorwerken nu het kan en dan krijg je toch veel meer verzet dan je zelf mogelijk acht :o.

Nu loop ik voorlopig nog achter de kontjes van de kindjes aan, om alles netjes te houden *zucht* maar dat zal ik wel snel weer opgeven.

Enne het huis is nog heel netjes en proper. Iedereen is dus terug welkom. Het aanbod geldt een week, haha!

Maar wat was ik 's avonds toch ook weer blij dat de meisjes thuiskwamen. Ze hadden het heel fijn gehad bij oma en opa, en hadden veel uitstapjes gedaan (Amelie was enorm uitgelaten toen ze thuiskwam)

1 opmerking:

annava zei

Ik had mijn huis ook nog helemaal van boven tot onder gekuist voor mijn kindjes terugkwamen. In die twee weken dat ze er niet waren, had ik amper moeten kuisen. Het bleef proper.
En nu moet ik eerlijk zijn dat je wel al ziet dat mijn rommelmakertjes terug zijn...