maandag 26 februari 2007

2e keer goede keer?

Vorige vrijdag stond de laatste dag van het voorbereidingsprogramma van adoptie op het programma (voor het inhoudelijk verslag hiervan, kan je terecht op onze adoptieblog ) en mocht de babysit weer een voormiddagje komen (valt het op dat het krokusvakantie was?) Hoezeer ik uitkeek naar de cursus, toch deed het deze keer wat pijn om de meisjes achter te laten...stel dat Pauline weer de hele tijd zoveel verdriet zou hebben? Vorige keren was ons mama altijd al gekomen, en dat is natuurlijk een bekend persoon bij de meisjes. Nu was het wel maar 2 dagen geleden dat ze Nele nog gezien hadden, dus hoopte ik dat het toch een beetje ging meevallen...

Tijdens de pauze wilde ik dan ook even bellen, maar babysit begint de bezorgde mama al een beetje te kennen, en ze had al een smsje gestuurd, dat Pauline tevreden was zolang ze maar op Nele haar schoot zat. Maar dat klonk goed he, en ik was gerust. Na haar dutje was ze zelfs de aangename meid zoals wij ze kennen. Oef, wat was ik blij.

Ik zei al tegen Nele dat ze vanaf nu dan maar om de dag moet komen, dan blijven ze haar kennen Smile(ale vooral Pauline dan, ons Amelie begint het toch al goed door te hebben!)





Geen opmerkingen: