zaterdag 10 februari 2007

brilleke

Ik ben gisteren maar eens voor een brilleke gaan zien, ik zal het weer gaan nodig hebben, nu ik 's avonds meer de deur ga uitmoeten. Jaja ik heb mijn bezigheden tegenwoordig.

Ik en brillen, helaas gaat dat dus niet zo goed samen...mijn eerste bril is gewoon verdwenen (= ik ben hem kwijtgeraakt Rolling Eyes ), mijn tweede bril is onder de auto terechtgekomen (ja zoiets kan alleen mij maar overkomen, vermoed ik Mouth At Side ). Dus ik heb het een tijdje afgehouden om een brilleke te gaan halen, maar nu was het dan toch de moment...

Dus ikke gisteren naar een optieker, oogjes laten testen, en dan maar brillekes kiezen. En raar maar waar, op een kwartiertje tijd had ik slechts maar 4 modellekes meer voor me liggen om tussen te kiezen, en hebik uiteindelijk voor het brilleke gekozen waar ik er het strengst mee uitzie, aldus de optiekster (ik weet het, dit zal geen juist woord zijn, maar in mijn woordenboek vind je dit wel terug). Juf Sofie dus, met een streng brilleke Dumb Nerd





Geen opmerkingen: