zondag 11 februari 2007

boombal

Gisteren zijn we naar een boombal geweest (voor diegenen die dit niet kennen: klik ).

Werner is nu niet bepaald de persoon met het juiste ritmegevoel en danslessen zijn dan ook niet aan hem besteed. Dat vind ik soms wel jammer, want als er iets is dat ik graag doe, is het toch wel dansen, zeker. Maar nu had Werner eens gezegd dat hij zo'n boombal wel eens zou willen doen, en de dansinitiatie daar wel mee wou volgen. Tja, dat moest hij maar 1 keer zeggen, natuurlijk, en aangezien er nu een boombal in de buurt was, waren wij gisteren van de partij, samen met nog een koppel.

Eerst was er nog een optreden van Ambrozijn en om 21.30 was het dan tijd voor de dansinitiatie. De eerste dans die uitgelegd werd, was een doorschuifdans. Dit had Werner niet verwacht (ik wist ook niet goed wat het ging inhouden) en dat vond hij maar niks. Dus na een paar keer doorschuiven hield hij het voor bezien, dus zal er ergens een vrouw zonder danspartner gevallen zijn, vermoed ik...Het was ook niet zo heel makkelijk, die eerste dans.

De tweede dans was dan wel een koppeldans, en die deed hij braafjes mee. Met mij natuurlijk Angelic Daarna kwam er weer een doorschuifdans aan de beurt, en daar heeft hij ook meegedaan. Ventje van ander koppel vertikte het doodweg om mee te doen, dus mag ik al bij al nog niet te hard klagen van ventje lief.

Tijdens het eigenlijke boombal hebben we toch een beetje de beentjes kunnen strekken, dus ik ben erg trots op mijn ventje! Hij zei zelfs dat het voor herhaling vatbaar was...over een jaar ofzo Lol


laten we samen een dansje doen!
Eigen Smiley



Geen opmerkingen: