zaterdag 17 februari 2007

weeral op stap

Gisteren zijn Werner en ik weer op stap geweest. Amai 3 weken achter elkaar, dat zijn we niet meer gewend. Wat voelen we ons al ouw knorren Smile. Deze morgen stonden we dan ook op met de melding dat we nooit Lol nog op stap gaan, en dat we al uitkeken dat we deze avond terug konden gaan slapen. Dumb

We zijn met mijn collega's gaan eten bij de Griek, zoals ze dat hier zeggen. Jaja collega's hoor ik jullie al denken, ik heb ze nog steeds Way To Go , ook al ben ik al lang niet meer op de werkvloer geweest. De helft van de collega's (voornamelijk mijn vervangsters dus, maar ook nog van iemand anders) kende ik niet eens meer, maar het was gezellig en ook lekker.

Daarna zijn we nog even doorgegaan naar een ambiancecafé. Toen voelde Werner zich helemaal oud... Hmm Ik heb nog een beetje meegedanst, maar toen was het voor deze ouw knorren dringend tijd om naar huis te gaan, want over enkele uurtjes zouden onze wekkertjes alweer paraat staan.

Het is dus echt wel erg leuk geweest, maar nu willen we toch weer een paar weken gezellig thuis in de zetel blijven hangen (en om 22 u bed induiken Hysterical )





Geen opmerkingen: