zaterdag 4 oktober 2008

oudervereniging

Vorig jaar twijfelde ik nog een beetje, dit jaar heb ik dan toch de knoop doorgehakt, en ben ik bij de oudervereniging gegaan. Zo af en toe wat meepiepen achter de schermen van de school, en meedoen aan leuke activiteiten, het is weer iets voor mij.

En dit weekend staat de eerste activiteit op het programma: een fuif! Gisteren ben ik alvast mee gaan helpen om alles klaar te zetten (en kennis te maken met sommige leden van de oudervereniging) en vandaag mag ik dus gaan fuiven :D.

(al ben ik erg moe, en ga ik me seffes uit die zetel moeten heffen, want het is een druk dagje geweest hier vandaag...maar ik heb er toch ook wel een beetje zin in)

1 opmerking:

inge zei

Ik zie dat de verbouwingen goed vooruit gegaan zijn. Daar misschien nog eens een blogje over?