vrijdag 3 april 2009

even laten weten dat...

*ons huizeke volledig opgeruimd en gereorganiseerd is *juich*

*ik vandaag de lentepoets gedaan heb beneden, en het hier blinkt van boven tot onder *nogmaals juich* (en nee, ik wil niet weten hoe lang dat gaat duren)

*nestdrang dus toch wel zo z'n voordelen heeft :-)

*ik vandaag alweer 34 weken ver ben!!!

*er gisteren en vandaag een graafmachineke in de hof bezig geweest is, en het grootste bouwpuin ribbedebie is ¨*heel luide juich*

*nog nen andere hoop rommel ook vakkundig verwijderd is uit den hof

*we enkele supermooie ontwerpjes hebben van ons geboortekaartje en nu nog even aan het discussiƫren zijn over welk het gaat worden (en als er iets is dat we goed kunnen, is het toch wel discussiƫren. :p)

*Amelie haar verjaardag woensdag heel fijn gevierd heeft in het klasje. De cakejes waren heel lekker trouwens, en ze was superfier!

*de paashaas donderdag in het klasje is geweest en ze dus al lekker van de chocolade hebben gesmuld.

*Amelie vandaag op schoolreis is geweest naar een speeltuin. Ze ging met de grote bus naar de grote speeltuin. Mama was hiervoor zenuwachtiger als Amelie zelf, denk ik. Ze begon gewoon van boven tot onder te glunderen toen ze plaatsnam in die grote bus, en riep luid naar mij 'ik zit hier niet vast, he'.

*ze zich supergeamuseerd heeft

*we de vakantie al fijn hebben ingezet, door te genieten van het zonnetje, en in nen speelbare hof bij Katrien zijn gaan spelen.

*we enkele leuke dingen op het programma hebben staan deze vakantie.

*daar ook nog een weekje zee bijzit *dubbele juich*

*ik best wel goed gezind ben :-)

Geen opmerkingen: