maandag 1 september 2008

de eerste dag

De eerste schooldag zit er al weer op. Voormiddag was hier een dagje vol met rust. Pauline die zichzelf amuseerde. Mama die de rommel voor de 8 miljoenste keer nog eens probeerde weg te werken. Amelie die in haar klasje zat.

Namiddag ben ik samen met ons Pauline gaan dutten, en toen ze wakker werd, moesten we terug naar school vertrekken om grote zus te gaan halen. En die grote zus stond al te wachten aan de poort toen we daar aankwamen.

Voorbereid op mogelijke spanningsbommetjes die bij Amelie konden ontploffen...Maar dat dat bommetje meteen ging ontploffen, na de eerste stap buiten de schoolpoort, nee dat had ik niet verwacht. Juffer zag de fiets met fietskar, en ze gooide zich, tussen alle wachtende ouders in, op de grond. Want ze wou met de auto naar huis. Gelukkig bleef ze rechtstaan toen ik ze terug rechtzette, en wandelde ze toch mee naar de fiets. Op het fietsstoeltje besliste ze dat ze beide benen aan de linkerkant van het zadel wilde houden, en met heel veel kracht (ze is sterk!) kreeg ik de benen toch in de juiste positie gewrongen.

Maar het goede nieuws is dat dit voor haar blijkbaar voldoende was geweest, want de rest van de dag is ze heel lief geweest. Nog even laten uitrazen buiten en alles was weer piccobello.

Ik zou zeggen, dan mag ze zich elke dag op de grond gooien aan de schoolpoort, maar misschien is dat toch niet zo'n goed idee.

Om 19 u (yep terug het schoolritme) staken ze allebei in bedje en heb ik me voorbereid op mijn avondje lost (dat nu bezig is dus!!)

De chips is lekker en ook die fles cola moet er aan geloven!

Genieten van LOST! Mijn favo serietje.

1 opmerking:

Kim zei

zalig hé, in't zetelke ploffen met ne zak chips en glas cola om zo dan naar je favo serie te kijken...