dinsdag 30 september 2008

volgepropt weekend

't Is weer iets met die weekenden tegenwoordig. Ze zitten goed volgepropt. Zo was het dit weekend ook weer. Het was tweedehandsbeurs van de Gezinsbond, dus ik ben het hele weekend daar gaan helpen.
Ventje had dan de kindjes bij hem alleen, en dat is voor hem ook heel hard werken :D. En het begon alweer goed op die zaterdagvoormiddag. Om 10 u was het turnen voor Amelie, maar ze had er geen zin in. Op de 1 of andere manier is ze hier toch niet zo enthousiast over dat turnen, want ze wou er absoluut niet van weten. Tja we kunnen haar moeilijk dwingen, dus zei ik maar van haar thuis te laten (ventje vraagt dan per SMS wat hij moet doen :D, en hij zegt dan dat ik te snel om raad vraag *gniffel*)
Om 5 voor 10 beslist Amelie dan om toch maar te gaan turnen, zodat ventje een race tegen de tijd kon beginnen om haar op tijd daar te krijgen. En het is hem gelukt ook nog *shock*, proficiat daarvoor lieve schat!
Maar ze doet het precies toch niet met volle goesting. Nu moet ik zelf ook wel toegeven dat ik geen 100% goed gevoel heb bij die turnjuf (ze blijkt nu ook nog maar 15 jaar te zijn). Nu gaan we volgende week eens proberen haar in het dorpje waar ze dat tunrkamp gedaan heeft, te laten gaan. Want daar was zij toch echt wel dolenthousiast...en als ze dan nog niet wilt, zal het niks worden dit jaar.

Toen kwam Werner tot de ontdekking dat de buggy nergens te vinden was (en die heb je wel nodig met een gipsenpootje), en moest ik met rode wangetjes toegeven (per sms) dat ik die nog in mijn auto had liggen. De buggy is gelukkig geraakt waar hij moest geraken en zo kon Werner verder met de meisjes bezig zijn.

Zondagmiddag moest ik stoppen met het helpen op de tweedehandsbeurs, want we mochten nog naar een babyborrel. Ja hoor, bij de speelgroep is er weer een nieuw speelkameraadje bij, weer maar een meisje. En die zijn we gaan bewonderen *smelt*. Alle kindjes van de speelgroep waren daar, dus de kindjes hebben zich heel goed geamuseerd!

En nu is het weer week, en kunnen we weer rusten ;). Ventje is ook weer heel de week thuis, want hij heeft te kampen met een hardnekkige hoest...dat nu toch al een hele tijd aansleept.

Geen opmerkingen: