zondag 7 september 2008

info-avond klasje

Vorige week donderdag was er nog een info-avond voor de ouders over hoe het in het klasje verloopt. Toch altijd wel interessant om te horen. Klaspop 'Jules' doet ook zijn intrede. Ik ben al benieuwd wanneer we het ventje op bezoek krijgen en welke leuke uitstappen we er dan allemaal mee gaan doen.

Na het info-moment nog even gebabbeld met de juf, en ons Amelietje doet het echt wel goed. Ze begint ook mooi te vertellen (iets wat vorig jaar soms toch wel een probleem was) dus dat hoor ik wel graag. Een goede start maakt toch al veel he. Ik merk ook wel dat het haar heel goed afgaat, ze gaat 's morgens altijd heel enthousiast naar het klasje, maakt nog net tijd om mama een kusje te geven, om dan de klas in te spurten. Zo is het wel zalig (en ik ben nog redelijk bespaard gebleven van bommekes 's avonds).

Nadien nog wat contacten gelegd met andere mama's, altijd interessant om de momenten aan de schoolpoort wat aangenamer te maken. En ik ben nog aan het wikken en wegen om in de ouderraad te stappen of niet...

Vrijdagavond was ze trouwens volledig teleurgesteld toen ze hoorde dat het weekend was en ze 2 dagen niet naar het klasje kon. Gelukkig vliegen weekenden telkens weer voorbij.

Geen opmerkingen: