maandag 1 januari 2007

2007 is aangebroken!

Het is zover, een nieuw jaar is aangebroken. Ongelofelijk toch, het is al 2007. We zijn er ons van bewust, 2007 wordt een druk jaar voor ons. 2 kleine (pracht)dochters die zeker voor het nodige amusement zullen zorgen, de adoptieprocedure die toch heel wat van ons zal vergen, de verbouwingen, eerst nog even door Werner en schoonvader, en daarna het volledige benedenverdiep laten aannemen...ja het wordt een druk jaar.

Enkele belangrijke data weten we al. Zo zijn Werner en ik op 5 februari al weer 7 jaar samen, en dat gaan we vieren door een dagje 'kuren' (mét massage weliswaar). 5 maart wordt de mama hier al 27. 2 jaar wordt ons Amelieke al de 5e april (mooi he, 3 maanden achter elkaar op de 5e). Paulinetje viert de 24e juli haar 1e verjaardag, en 11 november is het feest voor papa, hij wordt al weer 38 (echt waar???). En 6 augustus mogen we natuurlijk ook niet vergeten. Dan is het alweer 3 jaar geleden dat we het ja-woord tegen elkaar zeiden.

Goh, het is toen toch echt wel in een stroomversnelling gegaan. 6 weekjes was ik al zwanger van Amelie toen we trouwden. Toen Amelieke 6,5 maand was, onstond kleine zus alweer. En nu als Pauline bijna 6 maand is, beginnen we aan het voorbereidingsprogramma voor adoptie. Ons derde kindje. Dus dit jaar wensen we onszelf ook eens iets toe, namelijk een positief vonnis. Hier zouden we heel gelukkig mee zijn. Ons adoptieverhaal zal dus dit jaar zeker een belangrijke plaats in ons leven innemen.
Daarnaast zal ons verbouwavontuur dit jaar toch wel grote proporties aannemen. Werner en zijn pa zullen de 3 kamers op het eerste verdiep eerst zelf nog in orde maken, maar daarna begint het echte grote werk. Het volledige benedenverdiep wordt platgestampt en terug heropgebouwd. We zullen dan met heel ons hebben en houden naar boven trekken en daar een tijdje gaan wonen. Het zal een heel avontuur worden, zeker met 2 kleine kindjes erbij. Maar ook dat zullen we wel weer overleven!

Onze meisjes zullen we zeker ook niet uit het oog vergeten (daar zullen ze trouwens zelf ook wel voor zorgen ;) )
Amelie, ik wens je veel speelplezier, uitstapjes, vriendjes, niet al te veel frustraties. En in november...een fijn klasje om naar toe te gaan. Zo ver zijn we dan ook al weer, ons peutertje wordt dan een kleutertje.
Pauline, ik wens je ook een prachtjaar toe, waarin je erg veel zult leren. Leren rollen, zitten, kruipen, stappen, en nog zoveel meer. Natuurlijk ook met erg veel speelplezier en geluk!

Werner, mijn liefste ventje, wat wens ik jou nog toe...naast die 2 prachtige dochters die je al hebt. Een positief vonnis natuurlijk. Een stap verder naar ons derde kindje. En verder? Dat het vrouwtje niet te veel zal zeuren? ;) Dat de verbouwingen vlot mogen verlopen. Dat het op je werk niet té druk zal zijn.

Voor alle anderen natuurlijk ook de beste wensen. Zoveel mensen, zoveel verschillende wensen. Teveel om op te noemen. Voor diegenen die graag zwanger worden, veel succes! Voor de reeds zwangeren, een pracht van een kindje! Diegenen die hopen op een kindje uit een ver land, een vlotte procedure, en voor sommigen natuurlijk dat ze dit jaar hun kindje in hun armen mogen sluiten. Natuurlijk is niet iedereen met kinderen bezig op dit moment, dus voor iedereen veel geluk, plezier, liefde, werk, niet té veel werk natuurlijk, vriendschap, gezondheid...alles wat je zelf toewenst...

Hmm, die eerste dag van het jaar ben ik precies een beetje melig. Ik denk dat ik maar eens ga afsluiten en iets leuks ga doen (mijn ventje wakker schudden ofzo? ;) )

Maar tenslotte natuurlijk nog enkele goede voornemens (naast elkaar liefhebben, de kindjes goed verzorgen enzo...dat hoef ik me niet voor te nemen, dat doe ik zowiezo ;) )

*niet meer op de PC als de kids wakker zijn
*het huishouden iets zorgvuldiger bijhouden
*werken aan mijn figuur, dwz gezond eten en sporten!

Voila, we kunnen er weer in vliegen voor een heel jaar!!!

Geen opmerkingen: