maandag 29 januari 2007

Pientje wordt groot.




Een half jaar is ons bezeke nu. En het lijkt wel of ze gedacht had dat het tijd werd om eens iets bij te leren. Ze deed het rustigskes aan, maar nu gaat het plots erg snel.

Een dagje voor ze een half jaar werd, dacht ze nog gauw iets te forceren...ik vond haar terug op haar buikje. Ons Pientje had voor de allereerste keer gerold. Juich, dans, zing. Enkele uurtjes later vind ik haar weer terug op haar buikje. Enkel dat ene armpje hangt wat in de weg, maar dat zal ook nog wel komen.

En sinds vandaag zit ze! Ze zit, helemaal alleen, dat is dus zonder steun, zonder dat ik ze hoef vast te houden, of volledig moet omgeven door kussens ;). Ze zit gewoon helemaal alleen. Merk je dat ik helemaal de kluts kwijt ben? Ik had het dus gewoon niet zien aankomen Embarrassed , ik had al wel gemerkt dat ze stevig zat als ik ze vasthield, maar dat ze het alleen ging kunnen. Nee, dat had bibi niet in het snotje. Maar ze zit dus (moest je het nog niet begrepen hebben Smile)
Uiteraard is het nog een beetje kwinkekwankig, en durft ze nog eens om te tuimelen, maar...ze zit Blinking Heart 2!!!

Amelie wist ook niet wat ze zag, maar zij vond het erg leuk dat kleine zus nu ook kan zitten. En ze ging er braafjes bij zitten Heart Beat (en probeerde haar speeltje af te pakken... Rolling Eyes )





1 opmerking:

Anoniem zei

Bravo voor Pientje... amai dat is wel heel erg snel hoor zo alleen zitten!
Je bent een grote flinke meid!

Dikke knuffel
Inge