maandag 22 januari 2007

bikke bikke bik hap hap hap

Paulinetje wordt woensdag al 6 maandjes oud Open Mouth. En omdat ik graag had dat papalief grote zus in toom kon houden, als Pauline haar allereerste papje kreeg, was dit gisteren aan de orde!
Eerlijk gezegd keek ik er niet zo naar uit, bij Amelie was dit namelijk een ware nachtmerrie Frown . Haar eerste papje was zeker geen succes en dit heeft maanden aangesleept, ik was bijna een zenuwinzinking nabij Not Sure. Met mijn goede voornemens, wilde ik ook niet afwijken van verse papjes, en al dat werk dat telkens moest weggesmeten worden...Uiteindelijk was preipap het wondermiddel voor Amelie (iets wat ze nu natuurlijk niet meer wil eten Rolling Eyes )dus daar begonnen we deze keer maar mee.

Ik was dus op het ergste voorbereid. Ik breng het eerste lepeltje naar haar mond, en...ze hapt! Thumbs Up Ik krijg nog een lieve glimlach op de koop toe Heart Eyes Het papje is dus goed verlopen, ze heeft enkele hapjes gegeten, niet erg veel, maar voor een eerste keer was ik daar dolgelukkig mee.

Vandaag stond dus terug preipap op het menu. Maar vandaag was ook Amelie in de buurt en ze was niet van plan om ons met rust te laten. Nee hoor, net dan is het extra populair om op tafel te kruipen, het lepeltje proberen af te pakken, Pauline proberen uit haar relax proberen te halen... Depressed Ons trezebezeke. Maar Pauline bleef er gelukkig rustig onder en ze heeft weer een beetje gegeten, weer niet erg veel, maar het is dan ook nog maar de tweede dag.

Fruit eet ze uit het vuistje. Ze is verzot op stukjes appel Apple Zo kan ze samen met Amelie en mij mee vieruren!





1 opmerking:

Anoniem zei

Amai, Paulinetje al een half jaar!!! Niet te geloven. Gelukkig herhaalt het Amelie-groentenpap-verhaal zich niet bij Pauline. Elke dag een hapje meer ...

Dikke kus voor die 2 prachtdochters van je!