zaterdag 20 januari 2007

het mysterie van de zoemknoop


Gisteren moest het mysterie van de zoemknoop opgelost worden. Bij de vorige demonstratie had ik een zoemknoop gekocht. Zo'n dingetje met koordjes en een knoop in het midden, en als je er aan trekt moet dat zoemen (en iedereen zegt nu: aaaaaaaah ja ik begrijp wat je bedoelt: dus ZIE FOTO ;)) Tijdens de vorige demonstratie lukte me dat meteen. Kreeg ik dat speelgoedje aan, heb ik me daar een ongeluk aan zitten trekken, het wilde niet zoemen. Ook Werner kreeg het niet aan de praat. Dus was het de ideale moment om eens te zien of het aan onze vaardigheid lag of niet. Anne kreeg hem ook niet aan de praat. Schoonzus Diane besloot het ook eens te proberen, en hup, haar lukt het meteen. Dus het werkte toch! Maar alleen bij haar. Dus na de demonstratie heb ik haar lichtjes verplicht er zo lang mee te zoemen totdat wij het ook konden. Om half 2 mocht ze eindelijk naar huis ;). Dus nu doet onze zoemknoop wat hij moet doen: zoemen (en helaas is Werner ondertussen zwaar verslaafd, zo zit hij hier al een uur naast mijn oren te zoemen. Hij probeert er zelfs kunstjes mee uit te halen..*rolt met de ogen*)


Zoem, zoem, zoem

2 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

looooooooooooooool
dat is ook weer speelgoed dat meer in trek is bij de papa's dan bij de kindjes...
ik heb er hier ook zo ene rondlopen...

Nadia2270 zei

de mijne marcheert nog altijd niet...:)