maandag 11 februari 2008

krokusvakantie

Ola! 't Is hier een ganse week geleden dat ik nog eens iets ben komen vertellen. Vooraleer jullie denken dat ik spoorloos verdwenen ben :D, nog maar eens gauw een berichtje posten. Vorige week was het krokusvakantie, en aangezien we nu een schoolgaanderke hebben, stonden er veel uitstapjes op het programma. 's Avonds had ik dan te kampen met een ik-heb-eigenlijk-geen-zin-om-te-bloggen-bui en zodoende...(maar wees gerust, deze buien zijn uiterst zeldzaam en meestal van korte duur ;))

Op het vakantieprogramma stonden vele bezoekjes van vriendjes, pretland, carnavalbal van de gezinsbond (waar ik als Mega Mindy ben gaan helpen! Amelie is de eerste keer meegeweest en zij was toch wel serieus onder de indruk, moet ik zeggen), bezoek van mijn metekindje en griep :s (dit weekend mooi weer, en wie is er ziek? Jawel ikke...) Het was in elk geval een zeer geslaagd vakantietje!!

Maar nu ben ik (bijna) weer kickin' and alive!

Geen opmerkingen: