woensdag 27 februari 2008

Ladies night @ the roxy

Een vriendin had vorige week al gevraagd of ik niet eens mee wilde gaan naar the ladies night in the Roxy. De roxy is de cinema van ons dorpje. Jawel, u leest het goed, wij hebben gewoon een cinema in ons dorp. Zo'n klein dingske met 3 zalen, maar het heeft wel z'n charmes. Ik was er al jaren niet meer geweest, maar in een vrouwenavondje had ik wel zin. Nog even aan het twijfelen geweest omdat ik me niet 100 % voelde, maar tegen de avond ging het wel, dus toch maar eens gaan piepen.

Er komt echt veel volk naartoe, dat had ik niet verwacht. Gratis drankje en tombola was er ook nog bij. (natuurlijk niks gewonnen, zoals gewoonlijk)

De film was 27 dresses, in avant-premiere. En ik heb echt genoten van het filmpje, ge weet wel, zo'n echt vrouwvenfilmpje. We zijn al aan het overwegen om er vaste traditie van te maken :D.

Geen opmerkingen: