zaterdag 16 februari 2008

vakantieplannen

Het is weer tijd om eens na te denken waar we dit jaar op vakantie zullen gaan. Blijkbaar zijn we zelfs nog traag ook, want veel mensen hebben hun reis al geboekt. Tja zo zijn we nu éénmaal, altijd ons eigen tempo volgen :D.

Vorige week opperde Werner het voorstel: 'als we nu eens met het vliegtuig gaan'. Zouden we dat risico durven nemen? Ikke in elk geval al ijverig naar het reisbureau (waar Pauline een koekje bemachtigd heeft) en ik kwam met maar liefst 5 dikke brochures buiten.

Nog ijveriger begon ik de boekjes te doorbladeren en door te strepen wat me niets leek met 2 kleine kinderen. Eens naar de prijzen kijken? Alé vooruit dan maar. Ik viel net niet naast mijne zetel, maar eigenlijk is dat nu toch echt wel belachelijk duur he. Zeker met zo 2 kleine kindjes waar je eigenlijk toch nog niet zo heel veel uitstappen mee kunt doen. Neem daar dan nog eens de grote verbouwingen bij.
Plan 1 werd geschrapt.

Plan 2: op vakantie met de auto dan maar naar een hotel niet te dichtbij. Zuid-Frankrijk kwam al snel bij ons op. Prijzen ok, maar die rit...1200 km. 12 uur rijden of langer. Hmmmmmmmmmmm. Het is nog onder beraad, maar waarschijnlijk wordt plan 2 ook geschrapt!

Plan 3: Belgenland of een buurlandje maar niet te ver. Hotel of vakantiedorp...We zijn dus nog volop aan het puzzelen...Ach ja ik vertoef al enkele avonden in vakantiesfeer, dus dat is toch ook al veel he (of ben ik nu wel heel snel tevreden? :D)

3 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Ja, blijkbaar wordt er al vollebak geboekt in december en januari. Wij zijn vorig jaar naar Turkije geweest met ons gezinnetje. En het was zalig!!!!!!!!! Maar inderdaad veel centjes. Toch zou ik dit jaar weer willen gaan... Oei, en Yane zal nu ook moeten gaan betalen... 't Zal nog duurder worden...
Toch maar beter ons terras leggen en klinkers? Je ziet het, hier hetzelfde dilemma!

saskia zei

foz,met den auto naar italië!!!daar gaat ge nog bekend volk tegenkomen dan*grijns*

Kim zei

wij gaan gewoon 2 weekjes ongeveer naar de zee gaan. Kamperen, Lander vind dat heel leuk en aan de zee is ook altijd wel iets te doen. En het is niet zo ver rijden.