maandag 11 februari 2008

schone slaapster

Pauline is al een paar daagjes versnotterd. Deze morgen besloot ze dan ook om uit te slapen. Maar dat uitslapen bleek wel erg lang te duren, zo werd het ondertussen al 11 uur. En ze lag er gisteren dan wel een half uurtje later in als anders, maar toch...Reden genoeg voor de mama om zich toch wat ongerust beginnen te maken en een telefoontje te plegen naar de dokter. De dokter vond dit toch ook wel vreemd en raadde me aan haar toch maar op te halen, zodat ik ze wat in het oog kon houden. Zo gezegd zo gedaan, en ik kreeg daar gewoon een vrolijke meid met wel veel snottebellekes. Eetlust was ook wat minder, maar koorts had ze niet. Om 10 voor 1 vroeg ze zelf om terug te gaan 'japen' en ze was meteen terug stil.

Dan toch maar een bezoekje tot bij de dokter gebracht, maar natuurlijk was er niks te vinden (oortjes ok, longetjes ok, enkel een goei snotvalling) Waarschijnlijk zal ze mijn griepje ook wel overgepakt hebben.

Dus laat haar maar braafjes uitzieken dan! Ik ben eens benieuwd voor morgenvroeg. Ik heb alvast ons mama 'gereserveerd' dat Pauline niet mee naar school moet (Amelie is vandaag nog niet naar school gegaan, omdat ze er gisteren iets later in lagen, en anders zou de overgang iets te groot zijn geweest).

Geen opmerkingen: