maandag 4 februari 2008

zwemmen!

Vrijdagnamiddag ben ik nog eens samen met de meisjes gaan zwemmen, om plechtig de vakantie in te huldigen :D Katrien en haar meisjes gingen ook mee.
En ik moet zeggen, het is heel goed gegaan. Amelie amuseert zich altijd te pletter in het zwembad, maar vorige keer was Pauline toch wel wat hangerig en zeurderig. Vrijdag heeft ze dan toch haar eerste ontdekkingstocht in het peuterbadje gedaan. (wat een verschil met Amelie, die was al veel jonger toen ik die niet meer uit het diepere badje kon houden, en het peuterbad had ze al helemaal overwonnen.) Pauline bleef altijd veilig in de buurt van mama, maar dat vond mama ook wel leuk. En Amelie ravotte heel het zwembadje door, maar luistert ondertussen ook wel naar mij als ik zeg dat we nog niet in het diepere badje gaan, maar dat ze even moet wachten.

Dat maakte dus dat ik eigenlijk redelijk veel rustig kon blijven zitten. Daarna zijn we dan nog even in het diepere gegaan (Amelie kan daar al staan en tot de ontdekking gekomen dat Pauline daar ook al kan staan, wel maar heel net!) Amelie heeft een hele tijd met Pauline rondgewandeld in hare band, dat was superlief!

Na het zwemmen nog samen gedoucht (hier krijsen ze plots niet als de sproeier over hun hoofd komt, nee hoor douchen is veel te plezant!)

En om het gezellige uitstapje helemaal compleet te maken, hebben we ginder nog een croqske gegeten. Jaja rustige uitstapjes zijn voortaan ook mogelijk met mijn meisjes!

Geen opmerkingen: