woensdag 11 februari 2009

2 meisjes naar school!

Met een weekje vertraging was het deze week dan toch zover. 2 dochters op hetzelfde moment afleveren aan de klasjes, en volledig kinderloos (ok er zit er nog eentje in de buik :D) terug naar huis keren.

Maandagvoormiddag zijn Werner en ik allebei terug bed in gekropen, omdat we nog steeds ziek waren. Maar het leven gaat door en we kunnen niet eeuwig in bed blijven liggen, dus ben ik gisterenvoormiddag toch maar terug in gang geschoten (al ben ik nog STEEDS NIET genezen, mijn verbinding tussen neus en oor blijft verstopt en dat is een vreselijk ambetant iets).

Maar ik ben met iets leuks gestart. Omdat onze derde bébe ook meteen de laatste is (jaja plechtig beloofd, ik kan nie meer terug ;-)) wilde ik toch nog zo'n paar leuke snufjes. En er zijn toch altijd een paar nieuwe dingen die je nodig hebt. En als ik dat allemaal opsomde, was dat toch wel weer wat. Ok niet zo heel veel, maar wel voldoende om nog eens voor een ienie-mini-geboortelijstje te gaan. Dus gisterenvoormiddag ben ik, samen met ons mama, gaan snuffelen in babyspulletjes *woehoe* en hebben we een lijstje opgesteld (ja bij een derde, krijgen we de papa niet meer mee ;-))

En voormiddag -het kan niet altijd plezant zijn- heb ik gepoetst, zonder peuters en kleuters die het toch zo plezant vinden om voor stofzuigers te springen, boekjes neer te gooien waar je net opgeruimd hebt en -noem maar op.

Maar nu ga ik me toch maar heel gauw klaarmaken om die 2 meiden te halen, want ik mis ze toch wel dan :-)

1 opmerking:

annava zei

Geniet nog van de babyspulletjes en van je vrije uurtjes!
Ik vond het ook leuk bij de derde, je weet al wat je te wachten staat en je geniet iets meer omdat je weet dat het de laatste zal zijn!