zondag 15 februari 2009

weekje India

Werner is deze morgen heel vroeg vertrokken naar India. Wat dinges doen voor zijn werk. Volgende week zaterdag komt hij terug thuis. Ik ben dus voor een weekje alleenstaande mama. Het zal een drukke week worden voor 't ventje. Vandaag vooral vliegen, toch ook wat wennen aan het uur (4 of 5 uur later als hier) en de rest van de week toch wel hard werken (en veel gaan eten, vermoed ik ;-)). Die week zal voor hem wel omvliegen.

De eerste dag alleen heb ik al goed overleefd :-). Voormiddag lekker op zijn zondags geleefd (Pauline werd al een paar dagen om 6 u wakker, maar vandaag zette ze haar keel 'pas' open om 20 na 7, en heb ik ze nog even er terug ingezwierd, en om kwart na 8 stonden ze, vrolijk, opgewekt en meteen heel erg druk, aan mijn bed :D).
We zijn samen naar de bakker geweest, en 's middags samen naar de frituur (ah ja mijne zondag frietdag geef ik niet op!)

Namiddag kwamen mimi en bompi op bezoek. Mimi om de kindjes wat bezig te houden, en bompi om mij te helpen met het ineenzetten van een kast. Langer geduurd als we verwacht hadden, en de tweede kast zal dus nog voor een andere keer zijn. (volgend weekend ergens, en dan is de meisjes hun kamer volledig in orde!)

En nu zit ik hier dus in mijn uppie, en zal sebiet maar eens in de zetel gaan hangen.

Nog 6 nachtjes alleen...

2 opmerkingen:

Marleen zei

een weekje feesten dus ;-)

Anoniem zei

Hopelijk verloopt de rest van de week even vlot als dag 1