zaterdag 7 februari 2009

en nog steeds ziek...

Tja veel interessante dingen gebeuren hier niet, aangezien ik al een ganse week aan huis gebonden ben. Amelie en Pauline zijn ondertussen wel beter, al lijkt Amelie vandaag toch weer een beetje een mindere dag te hebben. Pauline heeft het niet zo fel gehad, die was er sneller weer bovenop.

Donderdag was voor mij de zwaarste dag, toen was ik echt doodziek. Ventje is dan in de namiddag toch maar terug naar huis gekomen, want zelf ziek voor 2 zieke kinderen zorgen, als het moet gaat het wel, maar 't is toch niet zo evident.

Vrijdag ging hij dan ook maar thuisblijven, maar vrijdagmorgen is hij zelf ook opgestaan met jawel...de griep...En als 't ventje ziek is, is 't gedaan met uitzieken voor 't vrouwtje natuurlijk. In de voormiddag ben ik nog blijven liggen, maar vanaf dan was het bed voor hem...

En vandaag zijn we nog steeds ziek. Ik ben wel al beter als donderdag (gelukkig!) en doe het toch maar op 't gemakje aan. Ventje ligt in 't bedje...

En zeggen dat we donderdag net 9 jaar samen waren. En normaal gingen we deze avond nog eens gezellig met z'n tweetjes uit eten, en daarna bowlen met vrienden. Wat een pech, dat hebben we ook weer moeten afzeggen.

Ik word er zelfs een beetje depri van...maar dat is waarschijnlijk doordat ik al een week 'gevangene' ben in mijn eigen huis. Hopelijk is de griep toch snel volledig vertrokken hier. En kan ik terug plezantere dingen bloggen.

edit: na posten van dit bericht, blijkt Pauline toch terug koorts te hebben. *zucht*

1 opmerking:

Anoniem zei

een dikke genezende knuffel voor jullie allemaal!
En dat etentje en bowlen moet je dan maar inhalen he, ik wil wel komen babysitten ;-)