woensdag 4 juni 2008

de buisjes (1)

Morgen is het zover, Amelie krijgt buisjes! Om 7u15 moeten we al in het ziekenhuis zijn. Amelie moet nuchter binnen, dus die haal ik pas op het laatste moment op, zodat ik ze enkel moet opfrissen en aankleden, en dat we dan meteen kunnen vertrekken.

Vandaag heb ik er nog een gezellig dagje voor haar gemaakt, voormiddag zijn we fijn gaan zwemmen en namiddag zijn we naar de kinderboerderij geweest.

's Avonds heb ik haar dan bij me genomen, met een boekje over dokters en prikjes en zo uitgelegd wat er morgen te gebeuren staat. Ze begreep het al redelijk goed, en vond het helemaal NIET leuk!

'ik wil niet naar het ziekenhuis. Ik wil dat jij bij mij blijft! Ik wil geen prik! Ik wil geen dokter zien! IK WIL THUIS BLIJVEN!'

Het gaat voor haar morgen een verwarrend dagje worden, en al weet ik goed genoeg dat het een kleine routine-operatie is, emotioneel zal het voor mij toch ook wel worden...

2 opmerkingen:

Katrien zei

hoop dat het allemaal is meegevallen!

One Life Live It zei

alles goed verlopen ? knuffel van de one life gang